تنهاتر می شویم، هرچه سال ها میگذرندسرمان شلوغ تر، که فراموش کنیم چیزی را که در انتهای این روزهای سرد بی معنا منتظر استفاصله هامان بیشتر، که دلمان نخواهد چیزی را که زمانه به زور از ما گرفته استدلم امشب زندگی زیباست اگر......
ما را در سایت زندگی زیباست اگر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 0:48